Main menu and utilities

Main menu

Handlekurv

Fotograf: Øyvind Eide

Åpent kjøp

Åpent kjøp gir deg frihet til å ombestemme deg!

Det er underlige tider, og vi ønsker at du skal ha muligheter for å endre planer. Dette betyr at du får full refusjon dersom du ikke ønsker å gå på forestilling – uansett grunn. Eller du kan bytte billettene til en annen dato eller annen forestilling som passer deg bedre.

Hvordan benytte seg av åpent kjøp?
Hvis du angrer på bestillingen din eller noe har kommet i veien for deg eller de du skal gå sammen med, kan du enten bytte billettene til en annen dato eller annen forestilling eller annullere kjøpet og få pengene tilbake. Send en e-post til salg@nationaltheatret.no med «Åpent kjøp» i emnefeltet, og fortell oss om du ønsker å bytte billettene eller om du ønsker å benytte deg av åpent kjøp og få pengene tilbake. I tillegg må du oppgi følgende info:
 
  • Navn og telefonnummer.
  • Referansenummer. NB: Hvis du har flere forestillinger på referansenummeret, må du spesifisere hvilken bestilling/forestilling du ønsker å kansellere.
  • Dersom du har betalt billettene over telefon, må du også oppgi kontonummer for refusjon. Har du betalt på nett, vil vi automatisk refundere penger tilbake til det kortet du benyttet ved kjøp.

Vilkår for bruk av åpent kjøp:

  • Åpent kjøp gjelder for billetter kjøpt mellom 9. november 2020 og 31. desember 2020.
  • Åpent kjøp gjelder billetter til forestillinger som spilles i 2021.
  • Det er den personen som bestilte/betalte billettene som kan be om refusjon eller endring av billettene.
  • Penger tilbakebetales til det kort som ble benyttet ved kjøp.
  • Hvis billettene er kjøpt i billettluke eller over telefon, vil vi kontakte deg for et kontonummer som vi overfører til.
  • Kjøpet gjelder billetter, ikke gavekort. Gavekort har imidlertid forlenget gyldighet fra 1 år til 2 år.
  • Dersom billettene er kjøpt med gavekort, vil du få et nytt gavekort utstedt.