Hopp til innhold
125 år
Billettinformasjon

Om billettkjøp

Billetter til Nationaltheatrets forestillinger kan kjøpes her på nettsiden eller per e-post salg@nationaltheatret.no.

Billettprisen finner du på forestillingssidene. Prisen varierer fra sal til sal og hvor man ønsker å sitte i salen. Nationaltheatret tilbyr også en rekke rabattordninger.

Her kan du lese mer om rabatter.

Når er billettluken åpen?

Åpningstider:

Mandag til lørdag kl. 12.00–17.00 (eller frem til forestillingsstart)

Telefontid: Mandag til fredag kl. 09.00–16.00 (Lørdag kl 12.00–17.00)

E-postadresse: salg@nationaltheatret.no

Kan jeg reservere billetter?

Ja, det kan du. Dette må gjøres via vår billettluke og du kan reservere billetter i inntil tre dager.

Kan jeg ha billettene mine på mobilen, eller må de skrives ut hjemme eller hentes i billettluka?

Det holder i massevis at du har billettene dine på mobilen. Redd et tre – spar en utskrift!

Hvor tidlig ute må jeg være for å hente billettene før forestilling?

Billetter som er kjøpt og betalt, kan hentes helt frem til forestillingsstart. Vi anbefaler at du benytter deg av elektroniske billetter i tiden fremover.

Kan jeg hente ut billettene mine på Torshovteatret?

Ja, billetter til forestillingene på Torshovteatret kan hentes ut i billettluka på Torshovteatret. Her åpner billettluka en time før kveldens forestilling, og er kun åpen de kveldene det er forestilling.  

Kan jeg bytte mine kjøpte billetter?

Ja, det kan du, men byttet må skje senest to virkedager før forestillingsdato mot et byttegebyr på kr 50 per transaksjon. Kjøpte billetter refunderes kun ved avlysning eller endringer gjort av Nationaltheatret. Kontakt billettluka på e-post salg@nationaltheatret.no eller tlf. 22 00 14 00.

Er det noen aldersgrense på forestillingene?

Vi har ingen aldersgrense på våre forestillinger, men opererer noen ganger med anbefalte aldersgrenser. Dette vil i så fall stå oppgitt på hver enkelt forestillingsside. Spør i billettluken hvis du er i tvil.

Jeg finner ikke billettene jeg har bestilt. Hva gjør jeg da?

Du får billetter tilsendt på e-post. Finner man ikke billettene i innboksen sin, kan det være lurt å sjekke spamfilteret. Ta kontakt med oss på tlf. 22 00 24 00 eller salg@nationaltheatret.no dersom de ikke dukker opp.

Du kan også logge deg på «Min side» og finne dine kjøp under Aktive kjøp og vise frem denne.

Merk at hvis forestillingen blir avlyst, vil forestillingen fremdeles stå som aktivt kjøp, da denne kanselleringen er en manuell jobb. Husk å sjekke hvilken e-post du har registrert med Nationaltheatret.

Hvis du velger å logge på med Vipps, brukes den Vipps-registrerte e-posten, og man får da ikke opp kontoen med en annen e-post man har registrert hos Nationaltheatret.

Kjøpsbetingelser

Det er ikke angrerett på kjøp av billetter til kultur- eller idrettsarrangementer, selv om billettene er kjøpt på internett. Skulle du ombestemme deg etter at kjøpet er gjennomført, kan du altså ikke kreve pengene tilbake. Du er derimot velkommen til å kontakte oss på salg@nationaltheatret.no, ved veldig spesielle tilfeller kan vi se på muligheten for refusjon. Som utgangspunkt refunderes billetter kun ved avlyst arrangement.

Se Forbrukerrådets hjemmesider for mer informasjon om dine rettigheter.

Rabattordninger

Om rabatter og gavekort

Om rabatter

Er du OBOS-medlem, student, pensjonist eller ønsker du grupperabatt? Nationaltheatret har en rekke rabattordninger for deg.

Les mer

Kontakt- og medlemsordninger

TKO

Bli teaterkontakt

Ønsker du å være bindeleddet mellom Nationaltheatret og din arbeidsplass, organisasjon, lag eller forening?

Les mer

Få nyheter og eksklusive tilbud

Du kan sikre deg billetter tidlig, få varsel om nye forestillinger, bli invitert til arrangementer og motta eksklusive tilbud

Laster...